رزرو سوئیت در یزد تمیز مخصوص قشربافرهنگ   اجاره روزانه سوئیت آپارتمان مبله هتل آپارتمان در یزد  09391847811( یزد شیک سوئیت)

رزرو سوئیت در یزد تمیز مخصوص قشربافرهنگ اجاره روزانه سوئیت آپارتمان مبله هتل آپارتمان در یزد 09391847811( یزد شیک سوئیت)

سوئیت یزد ارزان فوق العاده تمیز ( یزدشیک سوئیت) تلفن رزرو: 09391847811 سوئیت مبله هتل آپارتمان یزد هتل ارزان سوئیت آپارتمان مبله خانه مسافر منزل مبله اجاره روزانه آپارتمان مبله اجاره روزانه خانه سنتی اسکان ارزانترین سوئیت اجاره مکان شبی یزد
رزرو سوئیت در یزد تمیز مخصوص قشربافرهنگ   اجاره روزانه سوئیت آپارتمان مبله هتل آپارتمان در یزد  09391847811( یزد شیک سوئیت)

رزرو سوئیت در یزد تمیز مخصوص قشربافرهنگ اجاره روزانه سوئیت آپارتمان مبله هتل آپارتمان در یزد 09391847811( یزد شیک سوئیت)

سوئیت یزد ارزان فوق العاده تمیز ( یزدشیک سوئیت) تلفن رزرو: 09391847811 سوئیت مبله هتل آپارتمان یزد هتل ارزان سوئیت آپارتمان مبله خانه مسافر منزل مبله اجاره روزانه آپارتمان مبله اجاره روزانه خانه سنتی اسکان ارزانترین سوئیت اجاره مکان شبی یزد

بهترین مکان برای سفر در زمستان

نتیجه تصویری برای قشم

بندر پل که فاصله‌ای 30 دقیقه‌ای از بندرعباس دارد تنها درگاه ورود خودروی شخصی شما به جزیره قشم است. از این بندر ظرف مدت تقریبا 2 ساعت با تمام معطلی‌های سوار و پیاده‌شدن از لندینگ‌ کرافت می‌توانید خودروی خود را به جزیره وارد کنید. البته حمل خودرو شما شامل هزینه است اما همیشه این هزینه معقول بوده است. البته مدل دیگری که بتوانید خودروی خود را در جزیره برانید این است که خودروی خود را با قطار به بندرعباس بفرسید و خود با هواپیما یا همان قطار همراه شوید و نهایتا به همان ترتیبی که گفته شد از بندر پل وارد جزیره شوید.


سفر زمینی به قشم با قطار
صدای سوت قطار و ریتم منظم چرخ‌های آهنی روی ریل‌ها مثل تیک تاک ساعتی خوش خبر است. خبر از سفری پر از جاذبه‌های عجیب و غریب که به محض این که از قطار پیاده می‌شوید و هوای گرم و مرطوب سواحل جنوبی به صورتتان می‌خورد، متوجه می‌شوید که خیال نبوده و تمامش واقعیت داشته است. قطار که از ایمن‌ترین راه‌های سفر است هم زیرساخت‌های یک تور ارزان قشم را فراهم می‌کند و هم فرصتی برای استراحت در تمام طول مسیر به گردشگر می‌دهد. همین امکان باعث خواهد شد در سفری که خودش شاید 4 روز بیشتر طول نکشد، کاملا شاداب و سرحال به تماشای دیدنی‌های این جزیره خاص بپردازید.


برای سفر با قطار به قشم امکانات متنوعی خواهید داشت از نوع قطار گرفته تا ساعت حرکت. به خاطر داشته باشید که سفر با قطار به قشم چیزی در حدود 19 ساعت طول خواهید کشید و بهینه‌ترین راه آن است که آغاز سفر را عصر در نظر بگیرید تا شب را کامل استراحت کنید و از این زمان مرده بهترین استفاده را ببرید. مزیت دیگر آن هم، همانطور که گفته شد امکان به همراه بردن خودروی شخصی خودتان است. با این روش هم کمترین هزینه را برای سفر به خانواده تحمیل کرده‌اید و هم کمترین خستگی را احساس می‌کنید. 


به هر صورتی که بخواهید خودروی خود را به جزیره حمل کنید باید به بندر پل بروید اما اگر خودرو خود را همراه ندارید، کافی است از بندرعباس به اسکله شهید حقانی بروید و تجربه‌ای جدید را برای خود ترتیب دهید. از این اسکله در مدت زمانی تقریبی یک ساعت می‌توانید با اتوبوس‌های دریایی که در واقع قایق‌های بزرگی هستند روی موج های آب‌های آزاد ایران شناور شوید و خود را به ساحل درگهان یا قشم برسانید. 


سفر زمینی به قشم با اتوبوس
خوب با توجه به این که در بسیاری از زمان‌های پر مسافر امکان اینکه بلیط قطار مناسب گیرتان بیاید بسیار کم است، باید ذهن خود را برای سفر با اتوبوس آماده کنید. با اینکه در نظر بسیاری سفر با اتوبوس‌های بین شهری بسیار سخت است اما جای نگرانی نیست. بسیاری هستند که این سفر را با این سبک امتحان کرده‌اند و با خاطراتی شیرین به شهر خود بازگشته‌اند. به هر ترتیب سفری که در آن ماجراجویی نباشد احتمالا کمی کسل‌کننده خواهد بود و خوب سفری طولانی با اتوبوس هم برای خود یک مدل ماجراجویی است. برای این منظور هم اگر یک تور مناسب زمینی قشم انتخاب کنید همسفران خوبی هم خواهید داشت و از تعامل با آنها بیشترین استفاده را خواهید برد. 


برای اینکه هماهنگ شده‌تر سفر کنید، بهتر است اطلاعات بیشتری برای سفر خود از پیش جمع‌آوری کنید یا کل برنامه‌ریزی سفر خود را به لیدرهای با تجربه این مسیر بسپارید. اما به هر صورت در ادامه اطلاعاتی برای سفر به قشم در اختیار تان قرار می‌دهیم که حتما به کارتان خواهد آمد. برای تجربه سواری با اتوبوس‌های دریایی به یاد داشته باشید که ساعت کاری اتوبوس دریایی قشم از ساعت ۶ صبح تا ۱۱:۳۰ شب است و سفر با اتوبوس دریایی تا قشم ۵۰ دقیقه و تا درگهان ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه طول می‌کشد. البته به یاد داشته باشید که در سفرهای پاییزی هیچ مشکل یا ازدحامی برای سفر به قشم نیست، اما در زمان‌های خاص مانند تعطیلات نوروز تمام قصه متفاوت خواهد بود. 


از طرفی اتوبوس دریایی فقط در زمان آرام بودن دریا حرکت می‌کند، پس از قبل حال و احوال دریا را جویا شوید. برای این منظور می‌توانید از شماره تلفن اسکله شهید حقانی بندرعباس کمک بگیرید: ۰۷۶۳۲۲۳۷۷۸۱
آب و هوای قشم گرم و مرطوب است و بیشترین دمای این جزیره ۴۶ و در کمترین حالت ۱۶ درجه‌ سانتیگراد است. میزان رطوبت نیز با توجه به موقعیت جغرافیایی بسیار بالاست.


اما سفر قشم به همین جا ختم نمی‌شود و در کنار زیبایی‌های این جزیره می‌توانید به جزایر دیگری مانند هرمز و هنگام هم سری بزنید و از دیدنی‌های این دو جزیره منحصر به فرد هم لذت ببرید. تور قشم، هرمز و هنگام از آن سفرهایی است که لذت آن را هرگز فراموش نخواهید کرد.


در نهایت پاییز امسال با توجه به تعطیلات مناسب آن در آبان ماه فرصت تکرار نشدنی برای تماشای دیدنی های قشم و چشیدن طعم تفریحات این جزیره است. تور طبیعت گردی قشم شاید با تمام تورهای طبیعت گردی متفاوت باشد، چه از نظر تماشای جاذبه های طبیعی و چه تماشای فرهنگ خاص مردم دوست داشتنی این جزیره. پس تقویم را بردارید و در روز دلخواهتان برای سفر زمینی قشم به عنوان بهترین پیشنهاد برای فصل پاییز علامتی بزنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.